Порядок подання звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з постачання природного газу

Усі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

У випадку виникнення будь-яких спірних питань, споживач може надіслати письмове звернення до ТОВ “РЕМ-ПОСТАЧ” у будь-який запропонований спосіб, за особистим вибором споживача:

  • Надіслати рекомендований лист на адресу: 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, будинок 8, корпус 16А
  • Особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • Надіслати електронний лист на адресу: rempostach@gmail.com
  • Зателефонувати за номером: +380 75 102 69 40

Вимоги до оформлення звернень, скарг чи претензій

1

Шапка звернень, скарг чи претензій

У шапці обов’язково потрібно вказати:

– у разі заповнення фізичною особою: прізвище, ім’я, по батькові, адреса знаходження об’єкта електропостачання;

– у разі заповнення юридичною особою чи ФОП: назва особи, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.

2

Тіло / Вміст листа

Заявник повинен чітко описати суть свого звернення.

А також описати необхідні деталі що стосуються порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

3

Заключення

Письмове звернення, скарга чи претензія повинно бути підписано заявником чи декількома заявниками, у разі колективного зверення з обов’язковим зазначенням дати складання зверненя.

При поданні звернень, скарг чи претензій в електронному вигляді також має бути зазначено контактну електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку із заявником.

У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку. Зокрема, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

Відповідальним структурним підрозділом за врегулювання спорів зі споживачами природного газу є директор підприємства – Коваленко Марина Михайлівна.