Усі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
У випадку виникнення будь-яких спірних питань, споживач може надіслати письмове звернення до ТОВ “РЕМ-ПОСТАЧ” у будь-який запропонований спосіб, за особистим вибором споживача:
- Надіслати рекомендований лист на адресу: 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, будинок 8, корпус 16А
- Особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
- Надіслати електронний лист на адресу: rempostach@gmail.com
- Зателефонувати за номером: +380 75 102 69 40