Порядок подання звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з постачання електричної енергії

Обов’язок виконання завдань визначених Інструкцією щодо порядку подання та процедури розгляду електропостачальником звернень/скарг/претензій щодо надання послуг з постачання електричної енергії, зокрема щодо якості постачання електричної енергії та повідомлень про загрозу електробезпеці в ТОВ “РЕМ-ПОСТАЧ” покладається на Посадову особу ТОВ “РЕМ-ПОСТАЧ” – Генерального директора Коваленко Марину Михайлівну.

Контактні дані (засоби електронного зв’язку), за якими Постачальник приймає Звернення:

Поштова адреса/адреса офісу Постачальника, де Посадова особа здійснює особистий прийом Споживачів:

  • 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, будинок 8, корпус 16А

Графік прийому Звернень та/або Повідомлень за допомогою засобів електронного зв’язку та/або в офісі Посадової особи:

  • Понеділок-п’ятниця – 10:00-17:00
  • Перерва – 13:00-14:00
  • Вихідні дні – субота та неділя
Форма подання письмових звернень до ТОВ “РЕМ-ПОСТАЧ”